JASSE & MADDE

Jag och Madde

Kategori: vardag

Okej, jag tänkte berätta lite om oss, och hur vi blev vänner och så vidare.
 
Vi blev vänner för ett år sen ungefär, hur vi blev vänner är en riktigt bra fråga haha, det bara blev så att vi blev vänner, vi började snacka mer och va nästan varje dag efter skolan. Vi hade så himla kul!
 
Vi gick i två olika klasser och jag hade ingen aning om vem Madde var i början av höst terminen 2012. 
Vi hade några gemensamma vänner och jag tror det var så vi började prata.
 
I november blev vi skit bra vänner och det var då vi började komma närmre varandra 
Vår terminen 2013 var vi med varandra ännu mer och vi hade aaaaldrig bråkat eller något sånt, vi kom så bra överens och vi höll med varandra om allting.
En kille i min klass sa "Ni är ju typ bästa vänner nu, ni klär er till och med likadant".
 
Sommaren 2013 var den bästa sommaren i mitt liv, vi hade så kul! Men vi var på olika ställen nästan hela sommaren. När Madde var hemma var jag bortrest och när jag var hemma var madde bortrest. Men vi lyckades träffas några gånger efter våra resor och då hade vi så sjukt kul!
 
Den första veckan i sjuan var den bästa veckan i våra liv, och det håller både jag och Madde med om. Vi hade så kul och vi var jätte lyckliga.
 
Denna hösten har varit jobbig för oss båda och vi har gått igenom mycket, men det är tack vare att vi har varandra som vi klarat det. Vi har hjälpt varandra igenom det. 
Vi är två envisa tjejer och ingen kan trycka ner oss. Vi kommer alltid att stå på varandras sida oavsett vad.
Vi har alltid kul, till och med i skolan. Folk tycker nog vi är konstiga, och vi lyckas alltid skämma ut oss på nåt sätt. 
Jag och Madde är nog två av de gladaste tjejerna på skolan som ler och skrattar åt allt oavsett hur ledsna vi är.
 
 Vi är bästa vänner, kommer alltid att vara & och ingen kommer att få ändra på det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: